Absintbereiding

Distilleerderij in Doornenburg

Helfrich (08/06/06 om 00:22:24):

Tijdens de verhitte discussies met de overheidsinstanties in dit k-land kwam mij nogal onverwacht ter ore dat iemand van plan is een distilleerderij te vestigen in het pand van een voormalig eetcafé te Doornenburg. Nu lijkt de gemeente Lingewaard ervan overtuigd dat dit een of ander duivels project van mij is. Ik weet werkelijk van niets. Nou ja, ik meld het hier maar even. Wie het weet mag het zeggen...

 

Barski (08/10/06 om 19:47:57):

Geen idee. Ik ben momenteel druk bezig met een nieuwe baan in Rotterdam. Als ik een distilleerderij begin zal het dus eerder in Rotterdam of Schiedam zijn. Ik ben overigens wel benieuwd wie er in Doornenburg aan de slag gaat. Ik hoop maar dat ik de laatste investeerder waar ik mee sprak niet op dit idee gebracht heb  :-/

 

Helfrich (08/12/06 om 12:22:54):

Schiedam zou historisch wel een passende locatie zijn. Ik hoop dat het je naast je nieuwe baan lukt om iets in die richting te ondernemen.

Wat dat in Doornenburg is weet ik nog steeds niet. Grote kans dat we er nooit achterkomen. De gemeente daar is erg zeikerig, op het vijandige af, en zal bijna zeker de deur gesloten houden.

 

Absintbereiding